Danışmanlığını yürütmüş olduğumuz, uluslararası seyahat sigortalarına ve asistans firmalarına medikal asistans ve maliyet kontrol hizmetleri sunan global müşterimiz için, Altunizade'de yer alan merkez ofisinde görevlendirilmek üzere "Almanca Bilen Operasyon Sorumlusu'' arayışımız bulunmaktadır.
...
Gelen çağrılar ve maillerde, sigortalılara gerekli bilgilendirmeyi ve/veya alacakları hizmetleri için gerekli desteği müşteri memnuniyeti başta olmak üzere doğru ve hızlı bir şekilde sağlanması,
Poliçe kontrolü yapıldıktan sonra teminat dahilinde hizmetlerin sağlanması ve dosya sürecinin takip edilmesi,
B2B’nin veya sigortalının talep ettiği hizmetleri müşteri memnuniyeti başta olmak üzere şirket talimatlarına göre sisteme girişinin yapılması,
Kurumlardan ya da sigortalıdan gelen bilgilerin doğru ve hızlı biçimde sisteme girişinin yapılması,
Oluşturulan hizmetin sağlanması için gerekli birimlere yönlendirmenin yapılması,
Kurumlardan e-mail veya faks yoluyla gelen bilgi / resim ve evrakların sisteme eklenmesi,
E-posta, faks ve telefonla alınan B2B ve hizmet sağlayıcı taleplerinin yönetilmesi,
Bağlı bulunan iş akışı ile ilgili departmanla iş birliği içinde öngörücü değerlendirmenin yapılması,
Sigortalıların ve anlaşmalı kurumlardan gelen istek, öneri ve şikayetlerin dinlenerek kayıt altına alınması ve bağlı bulunulan departman şefine iletilmesi,
Organizasyonel talepler için ayarlamaların yapılması. (kara ve hava ambulansı, taksi, otel, vs.)
daha fazla göster
Danışmanlığını yürütmüş olduğumuz, uluslararası seyahat sigortalarına ve asistans firmalarına medikal asistans ve maliyet kontrol hizmetleri sunan global müşterimiz için, Altunizade'de yer alan merkez ofisinde görevlendirilmek üzere "Almanca Bilen Operasyon Sorumlusu'' arayışımız bulunmaktadır.
Gelen çağrılar ve maillerde, sigortalılara gerekli bilgilendirmeyi ve/veya alacakları hizmetleri için gerekli desteği müşteri memnuniyeti başta olmak üzere doğru ve hızlı bir şekilde sağlanması,
Poliçe kontrolü yapıldıktan sonra teminat dahilinde hizmetlerin sağlanması ve dosya sürecinin takip edilmesi,
B2B’nin veya sigortalının talep ettiği hizmetleri müşteri memnuniyeti başta olmak üzere şirket talimatlarına göre sisteme girişinin yapılması,
Kurumlardan ya da sigortalıdan gelen bilgilerin doğru ve hızlı biçimde sisteme girişinin yapılması,
Oluşturulan hizmetin sağlanması için gerekli birimlere yönlendirmenin yapılması,
Kurumlardan e-mail veya faks yoluyla gelen bilgi / resim ve evrakların sisteme eklenmesi,
E-posta, faks ve telefonla alınan B2B ve hizmet sağlayıcı taleplerinin yönetilmesi,
...
Bağlı bulunan iş akışı ile ilgili departmanla iş birliği içinde öngörücü değerlendirmenin yapılması,
Sigortalıların ve anlaşmalı kurumlardan gelen istek, öneri ve şikayetlerin dinlenerek kayıt altına alınması ve bağlı bulunulan departman şefine iletilmesi,
Organizasyonel talepler için ayarlamaların yapılması. (kara ve hava ambulansı, taksi, otel, vs.)
daha fazla göster