Danışmanlığını yürüttüğümüz iş ortağımız için Dijital Pazarlama ve Satış Uzmanı arayışımız mevcuttur.
Türkiye’deki dijital kanallarda satış performansını artırmak, marka bilinirliğini güçlendirmek ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak,
Pazar yerleri, web sitesi ve iş ortakları (Boyner, Beymen vb.) üzerinden yapılan satışların yönetimini üstlenmek ve dijital pazarlama faaliyetlerini yürütmek,
...
Pazar Yeri Yönetimi:
Türkiye’deki önde gelen pazar yerlerindeki (Trendyol, Hepsiburada, Amazon vb.) mağazaların yönetimi ve optimizasyonu,
Ürün listelemelerinin oluşturulması, güncellenmesi ve optimize edilmesi, (başlık, açıklama, görsel, fiyat vb.)
Pazar yeri kampanyalarına katılımın sağlanması ve yönetilmesi,
Pazar yeri performansının (satış, trafik, dönüşüm oranı vb.) takip edilmesi ve raporlanması,
Pazar yerleri ile ilişkilerin yönetimi ve geliştirilmesi,
Web Sitesi Yönetimi:
Markaların kendi web sitelerindeki (e-ticaret) satışların yönetimi, optimizasyonu ve geliştirilmesi,
Web sitesi içeriklerinin (ürün bilgileri, görseller, blog yazıları vb.) güncellenmesi ve yönetimi,
Web sitesi performansının (satış, trafik, dönüşüm oranı, hemen çıkma oranı vb.) takip edilmesi ve raporlanması,
Web sitesi kullanıcı deneyiminin (UX) iyileştirilmesi için çalışmalar yapılması,
İş Ortağı Yönetimi:
Boyner, Beymen gibi iş ortaklarının web sitelerindeki satış süreçlerinin yönetimi ve optimizasyonu,
İş ortakları ile ilişkilerin yönetimi ve geliştirilmesi,
İş ortakları ile ortak pazarlama faaliyetlerinin planlanması ve uygulanması,
İş ortağı performansının takip edilmesi ve raporlanması,
Dijital Pazarlama:
Meta (Facebook, Instagram), Google ve TikTok reklamlarının planlanması, oluşturulması, yönetimi ve optimize edilmesi,
Hedef kitle analizlerinin yapılması ve reklam stratejilerinin belirlenmesi,
Reklam bütçesinin yönetimi ve optimize edilmesi,
Reklam performansının (ROAS, CPA, CPC vb.) takip edilmesi ve raporlanması,
Yeni dijital pazarlama trendlerinin takip edilmesi ve uygulanması,
Genel:
Satış hedeflerinin belirlenmesi ve bu hedeflere ulaşmak için stratejiler geliştirilmesi,
Rakip analizlerinin yapılması ve pazar trendlerinin takip edilmesi,
İlgili departmanlarla (pazarlama, operasyon, müşteri hizmetleri vb.) koordineli çalışılması,
Satış raporlarının hazırlanması ve yönetime sunulması.
daha fazla göster
Danışmanlığını yürüttüğümüz iş ortağımız için Dijital Pazarlama ve Satış Uzmanı arayışımız mevcuttur.
Türkiye’deki dijital kanallarda satış performansını artırmak, marka bilinirliğini güçlendirmek ve müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak,
Pazar yerleri, web sitesi ve iş ortakları (Boyner, Beymen vb.) üzerinden yapılan satışların yönetimini üstlenmek ve dijital pazarlama faaliyetlerini yürütmek,
Pazar Yeri Yönetimi:
Türkiye’deki önde gelen pazar yerlerindeki (Trendyol, Hepsiburada, Amazon vb.) mağazaların yönetimi ve optimizasyonu,
Ürün listelemelerinin oluşturulması, güncellenmesi ve optimize edilmesi, (başlık, açıklama, görsel, fiyat vb.)
Pazar yeri kampanyalarına katılımın sağlanması ve yönetilmesi,
Pazar yeri performansının (satış, trafik, dönüşüm oranı vb.) takip edilmesi ve raporlanması,
Pazar yerleri ile ilişkilerin yönetimi ve geliştirilmesi,
Web Sitesi Yönetimi:
Markaların kendi web sitelerindeki (e-ticaret) satışların yönetimi, optimizasyonu ve geliştirilmesi,
Web sitesi içeriklerinin (ürün bilgileri, görseller, blog yazıları vb.) güncellenmesi ve yönetimi,
Web sitesi performansının (satış, trafik, dönüşüm oranı, hemen çıkma oranı vb.) takip edilmesi ve raporlanması,
...
Web sitesi kullanıcı deneyiminin (UX) iyileştirilmesi için çalışmalar yapılması,
İş Ortağı Yönetimi:
Boyner, Beymen gibi iş ortaklarının web sitelerindeki satış süreçlerinin yönetimi ve optimizasyonu,
İş ortakları ile ilişkilerin yönetimi ve geliştirilmesi,
İş ortakları ile ortak pazarlama faaliyetlerinin planlanması ve uygulanması,
İş ortağı performansının takip edilmesi ve raporlanması,
Dijital Pazarlama:
Meta (Facebook, Instagram), Google ve TikTok reklamlarının planlanması, oluşturulması, yönetimi ve optimize edilmesi,
Hedef kitle analizlerinin yapılması ve reklam stratejilerinin belirlenmesi,
Reklam bütçesinin yönetimi ve optimize edilmesi,
Reklam performansının (ROAS, CPA, CPC vb.) takip edilmesi ve raporlanması,
Yeni dijital pazarlama trendlerinin takip edilmesi ve uygulanması,
Genel:
Satış hedeflerinin belirlenmesi ve bu hedeflere ulaşmak için stratejiler geliştirilmesi,
Rakip analizlerinin yapılması ve pazar trendlerinin takip edilmesi,
İlgili departmanlarla (pazarlama, operasyon, müşteri hizmetleri vb.) koordineli çalışılması,
Satış raporlarının hazırlanması ve yönetime sunulması.
daha fazla göster