Perakende sektöründe faaliyet gösteren iş ortağımız için ''Marka Yöneticisi" arayışımız bulunmaktadır.
Pazarlama kampanyaları planlamak ve yürütmek,
Pazar araştırmaları yapmak ve trendleri takip etmek,
Rekabet analizi yaparak markanın konumlandırmasını optimize etmek,
Dijital pazarlama stratejileri geliştirmek ve sosyal medya platformlarını yönetmek,
...
Marka bilinirliğini artırmak için yaratıcı projeler ve etkinlikler organize etmek,
Ürün lansmanları ve promosyon kampanyaları düzenlemek,
Satış ekipleriyle iş birliği yaparak satış stratejilerini desteklemek,
Marka mesajlarını ve görsel kimliğini tutarlı bir şekilde yönetmek,
Tedarikçiler ve ajanslarla koordinasyon sağlayarak projeleri zamanında ve bütçe dahilinde tamamlamak,
Marka performansını analiz etmek ve raporlamak,
Distribütörler ile sürekli iletişim halinde olmak,
Markaların stok yönetimi, planlama ve tedarik süreçlerinden sorumlu olmak,
Markaların mevcut mağaza satışları haricinde diğer satış noktalarında da bilinilirliğinin artması için aksiyonlar almak,
VM ve Ticari Pazarlama alanlarında şirket stratejisine uygun aksiyonların alınmasını sağlamak.
daha fazla göster
Perakende sektöründe faaliyet gösteren iş ortağımız için ''Marka Yöneticisi" arayışımız bulunmaktadır.
Pazarlama kampanyaları planlamak ve yürütmek,
Pazar araştırmaları yapmak ve trendleri takip etmek,
Rekabet analizi yaparak markanın konumlandırmasını optimize etmek,
Dijital pazarlama stratejileri geliştirmek ve sosyal medya platformlarını yönetmek,
Marka bilinirliğini artırmak için yaratıcı projeler ve etkinlikler organize etmek,
Ürün lansmanları ve promosyon kampanyaları düzenlemek,
Satış ekipleriyle iş birliği yaparak satış stratejilerini desteklemek,
Marka mesajlarını ve görsel kimliğini tutarlı bir şekilde yönetmek,
Tedarikçiler ve ajanslarla koordinasyon sağlayarak projeleri zamanında ve bütçe dahilinde tamamlamak,
Marka performansını analiz etmek ve raporlamak,
Distribütörler ile sürekli iletişim halinde olmak,
Markaların stok yönetimi, planlama ve tedarik süreçlerinden sorumlu olmak,
Markaların mevcut mağaza satışları haricinde diğer satış noktalarında da bilinilirliğinin artması için aksiyonlar almak,
VM ve Ticari Pazarlama alanlarında şirket stratejisine uygun aksiyonların alınmasını sağlamak.