Danışmanlığını yürüttüğümüz, köklü yapısıyla ekibini genişleten iş ortağımız için Pazarlama Uzmanı arayışımız mevcuttur.
Kurum içerisinde iletişim faaliyetlerinin organize edilmesi,
Kurumsal etkinlik ve kurumsal kimlik çalışmalarının yürütülmesi,
Web sitesi ve mobil uygulama içeriklerinin güncellenmesi,
...
Web sitesi ve mobil uygulama geliştirme için görseller ve SEO uyumlu içerik hazırlanması,
Sosyal ağlarda proje oluşturulması,
Sosyal medya faaliyetlerinin yürütülmesi,
Sosyal sorumluluk projesi, etkinlik ve sponsorluk projelerinin yürütülmesi,
Dijital ve Sosyal Medya kanallarında reklam verme ve raporlama yapmak,
Halkla ilişkiler faaliyetlerinin planlanması ve değerlendirilmesi,
Tüm stratejik pazarlama ve iletişim faaliyetlerini oluşturarak marka birimleri ve 3. parti firmalarla takip, planlama ve operasyonun gerçekleştirilmesi,
Segment ve ürün bazlı kampanya ve promosyonların geliştirilmesi, uygulamaya alınması ve ilgili birimlerle iletişimin sağlanmasından sorumlu olunması,
Basın bültenleri, PR tanıtım, reklam faaliyetlerinin yürütülerek PR ajansı ile birlikte sürecin takibi ve yönetilmesi,
Kurumsal kimliğe uygun katalog, afiş gibi materyallerin içerik ve tasarım hazırlıkları vb. detayları kapsayan çalışmaların yapılması,
Rakip markalar, trendler ve yeniliklerin takip edilmesi ve raporlanması,
Kurum içinde ve kurum dışında kongre, konferans, fuar etkinliklerinin düzenlenmesi,
Haftalık ve aylık iletişim faaliyet raporunun kurumsal iletişim planına uygun olarak hazırlanması.
daha fazla göster
Danışmanlığını yürüttüğümüz, köklü yapısıyla ekibini genişleten iş ortağımız için Pazarlama Uzmanı arayışımız mevcuttur.
Kurum içerisinde iletişim faaliyetlerinin organize edilmesi,
Kurumsal etkinlik ve kurumsal kimlik çalışmalarının yürütülmesi,
Web sitesi ve mobil uygulama içeriklerinin güncellenmesi,
Web sitesi ve mobil uygulama geliştirme için görseller ve SEO uyumlu içerik hazırlanması,
Sosyal ağlarda proje oluşturulması,
Sosyal medya faaliyetlerinin yürütülmesi,
Sosyal sorumluluk projesi, etkinlik ve sponsorluk projelerinin yürütülmesi,
Dijital ve Sosyal Medya kanallarında reklam verme ve raporlama yapmak,
Halkla ilişkiler faaliyetlerinin planlanması ve değerlendirilmesi,
Tüm stratejik pazarlama ve iletişim faaliyetlerini oluşturarak marka birimleri ve 3. parti firmalarla takip, planlama ve operasyonun gerçekleştirilmesi,
Segment ve ürün bazlı kampanya ve promosyonların geliştirilmesi, uygulamaya alınması ve ilgili birimlerle iletişimin sağlanmasından sorumlu olunması,
Basın bültenleri, PR tanıtım, reklam faaliyetlerinin yürütülerek PR ajansı ile birlikte sürecin takibi ve yönetilmesi,
...
Kurumsal kimliğe uygun katalog, afiş gibi materyallerin içerik ve tasarım hazırlıkları vb. detayları kapsayan çalışmaların yapılması,
Rakip markalar, trendler ve yeniliklerin takip edilmesi ve raporlanması,
Kurum içinde ve kurum dışında kongre, konferans, fuar etkinliklerinin düzenlenmesi,
Haftalık ve aylık iletişim faaliyet raporunun kurumsal iletişim planına uygun olarak hazırlanması.
daha fazla göster