Teknoloji sektöründe aktif faaliyet gösteren iş ortağımız için Satış Sonrası Hizmetler Sorumlusu arayışımız mevcuttur.
Satış Sonrası Hizmetler birimimizin teknolojik gelişimi için politika, strateji ve hedeflerin oluşturulmasına katkıda bulunmak,
SSH ekibinin yönetimi, yönlendirilmesi, iş yükü ve görev dağılımının yapılması, gelişim ve eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi,
...
Satış, kârlılık ve müşteri memnuniyeti hedefleri doğrultusunda gerekli organizasyonun yapılması ve bu hedeflerin sürekli takibi,
SSH biriminin hedeflerine ulaşmasını sağlamak amacıyla maliyetleri azaltmak, kârlılığı artırmak ve kaynakları etkin kullanmak,
Uygunsuzluk tespit edildiğinde gerekli incelemeleri yaparak ürün bileşenleri hakkında karar vermek ve ilgili ekipleri bilgilendirmek,
Gider bütçesini hazırlamak ve Genel Müdür'e sunmak,
Talep tahmini yaparak malzeme temini ve stok yönetimi ile ilgili önerilerde bulunmak,
Mevcut ürün gamındaki olası sorunları tespit ederek gerekli aksiyonları almak,
Yurt dışı tedarikçilerle iletişimde kalarak yedek parça siparişlerini oluşturmak ve süreç boyunca siparişlerin takibini yapmak,
Müşteri servis taleplerini değerlendirerek, mümkün olmayan talepler için müşterilere bilgilendirme yapmak,
Garanti dışı ürünler için servis bedellerini belirlemek ve müşterilere teklif sunmak,
Servis edilen ürünlerin zamanında teslim edilmesi için süreçleri etkin bir şekilde izlemek,
Servis edilen ürünlerin faturalarının doğru şekilde hazırlanmasını sağlamak,
Tedarikçilerimizin RMA sistemine kayıtların oluşturulması ve gerekli faturalandırmaların takibi,
Müşteri memnuniyeti anketlerinin gerçekleştirilmesi ve sonuçlarının analiz edilerek raporlanması,
Ofis makinelerinin bakım planlarına uygun olarak bakımlarının gerçekleştirilmesi,
Alternatif komponent arayışlarında satın alma birimine teknik bilgi sağlamak,
SSH ile ilgili regülasyon, yasal mevzuat, ulusal ve uluslararası standartların takibini yapmak ve değişiklikleri ilgili birimlere iletmek.
daha fazla göster
Teknoloji sektöründe aktif faaliyet gösteren iş ortağımız için Satış Sonrası Hizmetler Sorumlusu arayışımız mevcuttur.
Satış Sonrası Hizmetler birimimizin teknolojik gelişimi için politika, strateji ve hedeflerin oluşturulmasına katkıda bulunmak,
SSH ekibinin yönetimi, yönlendirilmesi, iş yükü ve görev dağılımının yapılması, gelişim ve eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi,
Satış, kârlılık ve müşteri memnuniyeti hedefleri doğrultusunda gerekli organizasyonun yapılması ve bu hedeflerin sürekli takibi,
SSH biriminin hedeflerine ulaşmasını sağlamak amacıyla maliyetleri azaltmak, kârlılığı artırmak ve kaynakları etkin kullanmak,
Uygunsuzluk tespit edildiğinde gerekli incelemeleri yaparak ürün bileşenleri hakkında karar vermek ve ilgili ekipleri bilgilendirmek,
Gider bütçesini hazırlamak ve Genel Müdür'e sunmak,
Talep tahmini yaparak malzeme temini ve stok yönetimi ile ilgili önerilerde bulunmak,
Mevcut ürün gamındaki olası sorunları tespit ederek gerekli aksiyonları almak,
Yurt dışı tedarikçilerle iletişimde kalarak yedek parça siparişlerini oluşturmak ve süreç boyunca siparişlerin takibini yapmak,
Müşteri servis taleplerini değerlendirerek, mümkün olmayan talepler için müşterilere bilgilendirme yapmak,
...
Garanti dışı ürünler için servis bedellerini belirlemek ve müşterilere teklif sunmak,
Servis edilen ürünlerin zamanında teslim edilmesi için süreçleri etkin bir şekilde izlemek,
Servis edilen ürünlerin faturalarının doğru şekilde hazırlanmasını sağlamak,
Tedarikçilerimizin RMA sistemine kayıtların oluşturulması ve gerekli faturalandırmaların takibi,
Müşteri memnuniyeti anketlerinin gerçekleştirilmesi ve sonuçlarının analiz edilerek raporlanması,
Ofis makinelerinin bakım planlarına uygun olarak bakımlarının gerçekleştirilmesi,
Alternatif komponent arayışlarında satın alma birimine teknik bilgi sağlamak,
SSH ile ilgili regülasyon, yasal mevzuat, ulusal ve uluslararası standartların takibini yapmak ve değişiklikleri ilgili birimlere iletmek.
daha fazla göster