Danışmanlığını yürütmekte olduğumuz, bilişim sektöründe faaliyet gösteren iş ortağımız için "Sistem Uzmanı" arayışımız mevcuttur.
Görev alınan ürünlerin uygulama aşamalarında toplantılara katılmak, koordinasyonu sağlamak ve oluşabilecek aksaklıklara çözüm geliştirmek,
Kurumsal uygulamalar kapsamındaki ürünlerin danışmanlığını yapmak, projelerde rol almak, test etmek,
...
Rol aldığı projelere ait süreçleri şirketin kalite politikasına uygun olarak dokümante etmek,
Sorumlu oldukları uygulamalar kapsamında, atanmış oldukları servis istekleri ile ilgili olarak şirket bünyesinde veya müşteri yerinde sorunun tespiti ve çözülmesi çalışmalarını yürütmek,
Servis istekleri ile ilgili olarak çözüldü veya çözülmedi bilgisini şirket içi servis takip sistemine kaydetmek, yöneticisine iletmek,
Kendisine atanan projelerde, proje kapsam dokümanında yer alan kurulum ve yapılandırma çalışmalarını müşteri yerinde gerçekleştirmek ve sistemin çalışırlığını test ederek, sistemi çalışır durumda teslim etmek,
Görev aldıkları çözüm çalışmalarında, uzmanlıkları içerisinde yer alan ürün/hizmetler için planlanan süre ve bütçeye bağlı kalarak kurulum çalışmalarını yürütmek,
Gerektiği durumlarda satış ekipleri ile uzmanlık alanına giren uygulamalar kapsamındaki ürünlerin satış öncesi faaliyetlerine destek vermek, potansiyel veya mevcut müşteri ziyareti ve toplantılarına katılmak ve bu toplantılar için ürünü tanıtan demo/sunum hazırlamak,
Ürün teslimleri veya hizmetlerin tamamlanması sonrasında gerekli testleri yapmak, müşteri onaylarını almak,
Uzmanlık alanındaki ürünler ile ilgili olarak müşteri ziyaretleri yapmak, sorumlu olduğu zamanlarda sistemleri gözlemlemek, sorunları kaydetmek ve çözüm çalışmalarını başlatmak,
Gerekli durumlarda müşterilere telefon ve uzaktan bağlantı ile destek vermek,
Üretici tarafından belirlenen prosedürlere uymak,
Uzmanlık alanında bulunan ürünlerin, ilgili üretici sertifikalarını almak,
Mevcut ve yeni çıkan ürünlerin AR-GE çalışmalarında bulunmak, test ve demo çalışmalarını yapmak,
Eleman kiralama veya dış kaynak kullanımı (Outsourcing) ürünleri kapsamında görev aldıkları durumlarda, yapılmış sözleşmeler kapsamında müşteri işyerinde çalışmaları yürütmek, şirketi temsil etmek,
Uzman yardımcısı pozisyonunda bulunan ekip arkadaşlarına teknik ve süreçsel anlamda yol göstermek,
Belirtilen görev ve sorumlulukları ile ilgili olarak gerekli bilgileri, raporları, gelişmeleri ve ortaya çıkan sorunları, amirine rapor etmek ve faaliyetleri konusunda bilgi vermek.
daha fazla göster
Danışmanlığını yürütmekte olduğumuz, bilişim sektöründe faaliyet gösteren iş ortağımız için "Sistem Uzmanı" arayışımız mevcuttur.
Görev alınan ürünlerin uygulama aşamalarında toplantılara katılmak, koordinasyonu sağlamak ve oluşabilecek aksaklıklara çözüm geliştirmek,
Kurumsal uygulamalar kapsamındaki ürünlerin danışmanlığını yapmak, projelerde rol almak, test etmek,
Rol aldığı projelere ait süreçleri şirketin kalite politikasına uygun olarak dokümante etmek,
Sorumlu oldukları uygulamalar kapsamında, atanmış oldukları servis istekleri ile ilgili olarak şirket bünyesinde veya müşteri yerinde sorunun tespiti ve çözülmesi çalışmalarını yürütmek,
Servis istekleri ile ilgili olarak çözüldü veya çözülmedi bilgisini şirket içi servis takip sistemine kaydetmek, yöneticisine iletmek,
Kendisine atanan projelerde, proje kapsam dokümanında yer alan kurulum ve yapılandırma çalışmalarını müşteri yerinde gerçekleştirmek ve sistemin çalışırlığını test ederek, sistemi çalışır durumda teslim etmek,
Görev aldıkları çözüm çalışmalarında, uzmanlıkları içerisinde yer alan ürün/hizmetler için planlanan süre ve bütçeye bağlı kalarak kurulum çalışmalarını yürütmek,
...
Gerektiği durumlarda satış ekipleri ile uzmanlık alanına giren uygulamalar kapsamındaki ürünlerin satış öncesi faaliyetlerine destek vermek, potansiyel veya mevcut müşteri ziyareti ve toplantılarına katılmak ve bu toplantılar için ürünü tanıtan demo/sunum hazırlamak,
Ürün teslimleri veya hizmetlerin tamamlanması sonrasında gerekli testleri yapmak, müşteri onaylarını almak,
Uzmanlık alanındaki ürünler ile ilgili olarak müşteri ziyaretleri yapmak, sorumlu olduğu zamanlarda sistemleri gözlemlemek, sorunları kaydetmek ve çözüm çalışmalarını başlatmak,
Gerekli durumlarda müşterilere telefon ve uzaktan bağlantı ile destek vermek,
Üretici tarafından belirlenen prosedürlere uymak,
Uzmanlık alanında bulunan ürünlerin, ilgili üretici sertifikalarını almak,
Mevcut ve yeni çıkan ürünlerin AR-GE çalışmalarında bulunmak, test ve demo çalışmalarını yapmak,
Eleman kiralama veya dış kaynak kullanımı (Outsourcing) ürünleri kapsamında görev aldıkları durumlarda, yapılmış sözleşmeler kapsamında müşteri işyerinde çalışmaları yürütmek, şirketi temsil etmek,
Uzman yardımcısı pozisyonunda bulunan ekip arkadaşlarına teknik ve süreçsel anlamda yol göstermek,
Belirtilen görev ve sorumlulukları ile ilgili olarak gerekli bilgileri, raporları, gelişmeleri ve ortaya çıkan sorunları, amirine rapor etmek ve faaliyetleri konusunda bilgi vermek.
daha fazla göster