Yüksek Gelir Segmenti Portföy Yöneticisi arıyoruz.
Banka ve segment stratejileri doğrultusunda mevcut ve potansiyel müşterilere ürün ve hizmetleri tanıtmak,
Portföyündeki müşterilerin ürünleri aktif kullanmasını sağlamak, hacim ve karlılıklarını artırmak,
Yeni müşteri kazanımı sağlamak, kendisine verilen hedefleri gerçekleştirmek,
...
Bölümün büyümesi ve gelişmesine katkıda bulunmak,
Özel Bankacılık politika ve stratejileri doğrultusunda belirlenen ürün ve hizmetlerin özel bankacılık müşterilerine tanıtmak, satışını gerçekleştirmek,
Portföyünde bulunan müşterileri banka / özel bankacılık stratejilerine uygun bir şekilde yöneterek, hacim ve karlılığını artırmak,
Belirlenmiş olan ürün / hizmet standartlarını, uygulama esaslarını, banka / bankacılık mevzuat ve uygulamalarını, özel bankacılık prosedürünü takip etmek ve bunlara uygun çalışmak,
Aktif mevcut ve potansiyel müşteri ziyaretlerinde bulunmak, müşterileri grup, banka, ürün ve hizmetleri konusunda bilgilendirmek,
Müşterilerinin özel bankacılık hizmetini tam almalarını sağlamak, müşterileri ile aktif bir şekilde ilgilenerek, piyasa bilgisi vermek,
Portföyünde bulunan müşterilerin vadesi gelen kredi kartı, kredi, otomatik fatura ödemesi, sigorta vb. ödemelerini takip etmek, ödeme günü ilgili hesap bakiyelerinin müsait olup olmadığını kontrol etmek, gerektiğinde müşteriyle irtibata geçip hesap bakiyesinin müsait hale getirilmesini sağlamak,
Portföyünde bulunan pasif, karlılığı düşük ve $500,000 altındaki müşterilerin portföylerini büyütmek, karlılığını artırmak ve aktif çalıştırmayı sağlamak,
Müşteri işlemlerini doğru yapmak / yapılmasını sağlamak, operasyonel riskleri takip etmek, engel olmak, müşteri işlemleri sonucu gerekli teminat, dokümantasyon ve sözleşmeleri zamanında tamamlamak / tamamlanmasını sağlamak,
Tüm masraf ve komisyon oranları hakkında müşterilere bilgi vermek ve gerektiğinde merkez yöneticisi ve/veya özel bankacılık bölümünden onay almak,
Piyasa ve sektör uygulamalarını takip ederek kişisel kültür ve bilgi düzeyini geliştirmek,
CRM Müşteri Bilgi Yönetimi programını doğru ve aktif bir şekilde kullanmak, potansiyel müşteri data base’ini desteklemek üzere yeni
müşteri listeleri bulmak ve ekrana girişini sağlamak,
Diğer stratejik iş birimlerinin elemanlarıyla sıkı bir diyalog içerisinde olup müşteri memnuniyeti konusunda gerekli koordinasyonu sağlamak,
Genel Müdürlük Özel Bankacılık bölümü tarafından yürütülen proje, pilot uygulama vb. çalışmalarda kendisine verilen görevlerin yerine getirilmesini sağlamak,
Hedef ve stratejiler doğrultusunda, kendisine verilen bütçe ve hedefleri ile planlanan satış faaliyetlerini gerçekleştirmek, gerçekleştirilme oranlarını izlemek, aksayan konularda alınacak önlemlere ilişkin öneri ve yöntemler geliştirmek, özel bankacılık bölümüne önerilerde bulunmak,
Bütçe ve hedef sapmalarında, müşteri ziyaretlerinde, masraf muafiyeti (POT), fark faizi, satış, pazarlama, ürün, teknik ve idari ihtiyaç duyduğu her konuda şube müdürü, merkez yöneticisi ve özel bankacılık bölümünden destek almak,
Piyasa ve sektör uygulamalarını takip ederek bölümünün gelişimi için önerilerde bulunmak,
Portföyünde bulunan müşterilerle ilgili şube kredi komitesinde yer almak, teklifi imzalamak, rehin ve ipotek tesisini sağlamak, gerekli tüm teminat, sözleşme ve dokümantasyonu zamanında temin etmek,
Özel Bankacılık müşterilerinin Core sistem ve CRM Müşteri Bilgi Yönetimi programındaki tüm kayıtlarının güncel, doğru ve tam olmasını sağlamak,
Kendisine yönlendirilen / atanan potansiyel müşterileri takip etmek, ziyaret etmek, CRM'e düzenli olarak görüşme notlarını girmek,
Özel Bankacılık segmentine tanımlanacak, segmentten çıkarılacak müşterilerin özel bankacılık prosedür ve talimatları doğrultusunda gerçekleşmesini sağlamak,
Özel Bankacılık prosedür ve talimatları doğrultusunda kullanımında bulunan telefonların kayıt altında olmasını sağlamak, kayıtların gerçekleşip gerçekleşmediğini kontrol etmek, kayıtların gerçekleşmesinde problemle karşılaşıldığı takdirde IT ve Özel Bankacılık Pazarlama bölümünü haberdar ederek problemin giderilmesini sağlamak,
Kullanımında bulunan tüm büro makinelerini korumak, düzgün kullanmak ve bakımını yaptırmak,
Bölge Müdürü ve Genel Müdürlük ile yapılacak olan performans toplantıları için kendi müşterileri ile ilgili verileri hazırlamak ve toplantılarda hazır bulunmak,
Kurulan kalite sisteminin etkin uygulanmasını ve benimsenmesini sağlamak.
daha fazla göster
Yüksek Gelir Segmenti Portföy Yöneticisi arıyoruz.
Banka ve segment stratejileri doğrultusunda mevcut ve potansiyel müşterilere ürün ve hizmetleri tanıtmak,
Portföyündeki müşterilerin ürünleri aktif kullanmasını sağlamak, hacim ve karlılıklarını artırmak,
Yeni müşteri kazanımı sağlamak, kendisine verilen hedefleri gerçekleştirmek,
Bölümün büyümesi ve gelişmesine katkıda bulunmak,
Özel Bankacılık politika ve stratejileri doğrultusunda belirlenen ürün ve hizmetlerin özel bankacılık müşterilerine tanıtmak, satışını gerçekleştirmek,
Portföyünde bulunan müşterileri banka / özel bankacılık stratejilerine uygun bir şekilde yöneterek, hacim ve karlılığını artırmak,
Belirlenmiş olan ürün / hizmet standartlarını, uygulama esaslarını, banka / bankacılık mevzuat ve uygulamalarını, özel bankacılık prosedürünü takip etmek ve bunlara uygun çalışmak,
Aktif mevcut ve potansiyel müşteri ziyaretlerinde bulunmak, müşterileri grup, banka, ürün ve hizmetleri konusunda bilgilendirmek,
Müşterilerinin özel bankacılık hizmetini tam almalarını sağlamak, müşterileri ile aktif bir şekilde ilgilenerek, piyasa bilgisi vermek,
...
Portföyünde bulunan müşterilerin vadesi gelen kredi kartı, kredi, otomatik fatura ödemesi, sigorta vb. ödemelerini takip etmek, ödeme günü ilgili hesap bakiyelerinin müsait olup olmadığını kontrol etmek, gerektiğinde müşteriyle irtibata geçip hesap bakiyesinin müsait hale getirilmesini sağlamak,
Portföyünde bulunan pasif, karlılığı düşük ve $500,000 altındaki müşterilerin portföylerini büyütmek, karlılığını artırmak ve aktif çalıştırmayı sağlamak,
Müşteri işlemlerini doğru yapmak / yapılmasını sağlamak, operasyonel riskleri takip etmek, engel olmak, müşteri işlemleri sonucu gerekli teminat, dokümantasyon ve sözleşmeleri zamanında tamamlamak / tamamlanmasını sağlamak,
Tüm masraf ve komisyon oranları hakkında müşterilere bilgi vermek ve gerektiğinde merkez yöneticisi ve/veya özel bankacılık bölümünden onay almak,
Piyasa ve sektör uygulamalarını takip ederek kişisel kültür ve bilgi düzeyini geliştirmek,
CRM Müşteri Bilgi Yönetimi programını doğru ve aktif bir şekilde kullanmak, potansiyel müşteri data base’ini desteklemek üzere yeni
müşteri listeleri bulmak ve ekrana girişini sağlamak,
Diğer stratejik iş birimlerinin elemanlarıyla sıkı bir diyalog içerisinde olup müşteri memnuniyeti konusunda gerekli koordinasyonu sağlamak,
Genel Müdürlük Özel Bankacılık bölümü tarafından yürütülen proje, pilot uygulama vb. çalışmalarda kendisine verilen görevlerin yerine getirilmesini sağlamak,
Hedef ve stratejiler doğrultusunda, kendisine verilen bütçe ve hedefleri ile planlanan satış faaliyetlerini gerçekleştirmek, gerçekleştirilme oranlarını izlemek, aksayan konularda alınacak önlemlere ilişkin öneri ve yöntemler geliştirmek, özel bankacılık bölümüne önerilerde bulunmak,
Bütçe ve hedef sapmalarında, müşteri ziyaretlerinde, masraf muafiyeti (POT), fark faizi, satış, pazarlama, ürün, teknik ve idari ihtiyaç duyduğu her konuda şube müdürü, merkez yöneticisi ve özel bankacılık bölümünden destek almak,
Piyasa ve sektör uygulamalarını takip ederek bölümünün gelişimi için önerilerde bulunmak,
Portföyünde bulunan müşterilerle ilgili şube kredi komitesinde yer almak, teklifi imzalamak, rehin ve ipotek tesisini sağlamak, gerekli tüm teminat, sözleşme ve dokümantasyonu zamanında temin etmek,
Özel Bankacılık müşterilerinin Core sistem ve CRM Müşteri Bilgi Yönetimi programındaki tüm kayıtlarının güncel, doğru ve tam olmasını sağlamak,
Kendisine yönlendirilen / atanan potansiyel müşterileri takip etmek, ziyaret etmek, CRM'e düzenli olarak görüşme notlarını girmek,
Özel Bankacılık segmentine tanımlanacak, segmentten çıkarılacak müşterilerin özel bankacılık prosedür ve talimatları doğrultusunda gerçekleşmesini sağlamak,
Özel Bankacılık prosedür ve talimatları doğrultusunda kullanımında bulunan telefonların kayıt altında olmasını sağlamak, kayıtların gerçekleşip gerçekleşmediğini kontrol etmek, kayıtların gerçekleşmesinde problemle karşılaşıldığı takdirde IT ve Özel Bankacılık Pazarlama bölümünü haberdar ederek problemin giderilmesini sağlamak,
Kullanımında bulunan tüm büro makinelerini korumak, düzgün kullanmak ve bakımını yaptırmak,
Bölge Müdürü ve Genel Müdürlük ile yapılacak olan performans toplantıları için kendi müşterileri ile ilgili verileri hazırlamak ve toplantılarda hazır bulunmak,
Kurulan kalite sisteminin etkin uygulanmasını ve benimsenmesini sağlamak.
daha fazla göster